Днес стана ясно, че испанците отчитат провала си и сменят изцяло екипа си в Пловдив, предаде БГНЕС.

На 1 април електронната система трябваше да заработи, по спирките табла да съобщават за автобусите, вътре хората да могат да се таксуват сами с предплатени карти или да си купуват билети - на практика нищо от това не се случи, съобщава БГНЕС.

Кондуктори продължават да събират по левче от пътниците и да проверяват карти, а на таблата по спирките нищо не пише.

Единственото, което внася известна доза веселие, е тотално объркания словоред и ударения на компютърно синтезиран глас, който съобщава имената на спирките в автобусите.

До края на деня представители на испанската фирма трябва да съобщят в общината кога конкретно ще заработи електронното таксуване, което излиза около 20 млн. лева.

Проблемът бил софтуерен, твърдяха специалисти през май. До днес обаче той все още не е решен.