Парите са трупани цели 13 години. Потребителят, който е пети в списъка на борчлиите, пък дължи "само" с 4800 лева, съобщи "Марица".

Кубиците са изразходвани в рамките на 8 години. Всички в „почетната петица” са дадени на съд, съобщиха вчера от водното дружество.

При просрочване на задълженията от 90 до 180 дни абонатите се подсещат с предупреждения от служителите на специалния център в дружеството чрез обаждане по телефона.

От началото на март ВиК вече праща и sms, в който е посочена последната сума от фактурата. Тези действия имат за цел да накарат абонатите да внесат парите. От дружеството предупредиха, че следващият етап е посещение от екипи на адреси. Той започва след 181-вия ден. Ако и тогава никой не се стресне, се преминава към съд.

Там, където има техническа възможност, екипите спират водата. Обикновено това са къщи, където няма да има други засегнати, освен длъжниците.

ВиК-Пловдив смята да осъвремени напълно комуникациите си с клиентите. На фирмите вече се изпращат електронни фактури. Идеята е битовите абонати, които са предоставили имейл, също да виждат фактурите си с едно кликане. Предвижда се до 2 месеца всякакви документи да се придвижват по електронен път.