„Въпреки нашите очаквания, на последното заседание на кабинета "Орешарски", проектът за отпускане на 3 млн. и 500 хил. лв. за ремонт, въпреки всички съгласувания, не беше внесен от министъра на културата Петър Стоянович и сега, една година след пожара, започват пък същите патила“, каза Кръстев.
Днес се навършва точно една година, след като на 22 август 2013 г. пожар изпепели Голямата сцена, унищожи оборудването и част от зрителния салон. Щетите са за над 1,4 млрд. лв.
Кръстев не скри, че вчера се е срещнал и с новия зам.-министър на културата Боил Банов, който му обяснил, че процедурите трябва да започнат отначало.
"Готово е всичко, което трябваше да направим ние. Готов е проектът за ремонта, както и цялата техническа документация и са получени всички необходими одобрения, но нищо друго не е помръднало“, изказа разочарованието си от мудността на държавната администрация Кръстев.
По повод на изявлението на министъра на културата Мартин Иванов, че държавните театри могат и да не отворят врати през новия сезон заради дефицит от 4.6 млн. лв. в бюджета, Кръстев каза, че засега в Пловдив проблеми няма, защото пловдивският екип работи здраво, заработва си парите и се надява, това да не се случи.
За началото на новия сезон пловдивският театър готви две премиерни заглавия – „Сако от велур“ на Станислав Стратиев, с режисьор Борис Панкин и Кръстьо Лафазанов в главната роля, както и пиесата, която подготвя Краси Ранков, с работно заглавие „Какво видя икономът през ключалката“.
И двете пиеси ще имат своята премиера по време на театралния фестивал „Сцена на кръстопът“. "Сако от велур“ ще се играе на 11 септември, а другата пиеса ще направи премиера само ден след това.
Основният проблем, който обаче стои пред целия екип на театъра, е в липсата на голяма сцена, на която може да се репетират новите заглавия.
Сега ползват тази в Дома на Културата "Борис Христов", но Кръстев обясни, че тя е много натоварена, защото там работят заедно с операта, всички мероприятия на община Пловдив, както с гастролите на колеги от страната.
Това е била и причината, големи проекти като "Зорба Гъркът", който трябваше да бъде реализиран през този сезон, още да са само на идеен етап.
Днес се навършва точно една година, след като на 22 август 2013 г. пожар изпепели Голямата сцена, унищожи оборудването и част от зрителния салон. Щетите са за над 1,4 млрд. лв.
Кръстев не скри, че вчера се е срещнал и с новия зам.-министър на културата Боил Банов, който му обяснил, че процедурите трябва да започнат отначало.
"Готово е всичко, което трябваше да направим ние. Готов е проектът за ремонта, както и цялата техническа документация и са получени всички необходими одобрения, но нищо друго не е помръднало“, изказа разочарованието си от мудността на държавната администрация Кръстев.
По повод на изявлението на министъра на културата Мартин Иванов, че държавните театри могат и да не отворят врати през новия сезон заради дефицит от 4.6 млн. лв. в бюджета, Кръстев каза, че засега в Пловдив проблеми няма, защото пловдивският екип работи здраво, заработва си парите и се надява, това да не се случи.
За началото на новия сезон пловдивският театър готви две премиерни заглавия – „Сако от велур“ на Станислав Стратиев, с режисьор Борис Панкин и Кръстьо Лафазанов в главната роля, както и пиесата, която подготвя Краси Ранков, с работно заглавие „Какво видя икономът през ключалката“.
И двете пиеси ще имат своята премиера по време на театралния фестивал „Сцена на кръстопът“. "Сако от велур“ ще се играе на 11 септември, а другата пиеса ще направи премиера само ден след това.
Основният проблем, който обаче стои пред целия екип на театъра, е в липсата на голяма сцена, на която може да се репетират новите заглавия.
Сега ползват тази в Дома на Културата "Борис Христов", но Кръстев обясни, че тя е много натоварена, защото там работят заедно с операта, всички мероприятия на община Пловдив, както с гастролите на колеги от страната.
Това е била и причината, големи проекти като "Зорба Гъркът", който трябваше да бъде реализиран през този сезон, още да са само на идеен етап.