Това е втори конкурс за канцеларски материали за Община Пловдив в рамките на месец и половина, съобщи Дарик радио.

От дирекцията по обществени поръчки обясниха, че първият конкурс е бил спрян преди да бъдат подадени оферти за него, заради технически грешки. В него е имало заложени канцеларски артикули, които вече не се произвеждат и това наложи стартирането на втора процедура, уточниха още от дирекцията.

Новата поръчка обхваща ежемесечни доставки на хартия, папки, класьори, средства за писане, лепящи и коригиращи материали за нуждите на местната администрация, както и общинските предприятия и социални заведения.

Участниците в конкурса трябва да представят минимум два договора за доставка на стоки, предмет на поръчката, изпълнени през последните 3 години на обща стойност не по-малка от 100 хил. лева. В заданието на първата поръчка изискванията бяха за 3 договора с обща стойност 250 хил.лв.